לחץ גבוה ואוויר נשימתי

מדחסי הלחץ הגבוה, הבוסטרים (מגברי לחץ) ומדחסי האוויר הנשמתי של חברת מחוללים, מבוססים על יחידות דחיסה בוכנתיות. חברתנו מספק פתרונות להגברת הלחץ של אוויר או גזים בסטנדרט עד 350 באר ובדרישה מיוחדות עד 1000 באר. פתרונות לאוויר נשימתי / רפואי נטול שמן, פתרונות למילוי אוויר נשימתי לצוללנים בגלילים, מילוי גלילים / סוללות בגזים לתעשייה (לדוגמה: חנקן / חמצן) כחלק ממערכות קומפלט. הפתרונות מותאמים הן לאפליקציות רפואיות או בעלות דרישות מיוחדות והן לשלל אפליקציות תעשייתיות.

חברתנו משווקת פתרונות לחץ גבוה ייעודיים לעולם הגזים, בוסטרים מותאמים לחנקן (N2), חמצן (O2), הליום (2He), מימן (H2) פחמן דו-חמצני (CO2), ארגון (Ar), גז טבעי ועוד. כמו כן בוסטרים או מדחסי לחץ גבוה לאוויר דחוס תעשייתי / רפואי / נשימתי. 

 

הטכנולוגיה

מדחס בוכנתי עובד בעקרון תנועה חיובית (positive displacement), שמו המקצועי הוא מדחס הדדיות (בוכנתי) (reciprocating compressor), מדחס בוכנתי הוא המדחס הראשון או השיטה הראשונה להקטנת נפח גז / אוויר והגדלת הלחץ שלו בעת התעשייתית. המדחס הבוכנתי בנוי באותה הצורה בה בנוי מנוע בערה פנימית (בנזין / דיזל). העיקרון הוא פשוט יש בוכנה בתוך צילינדר שעושה תנועה מטה ומעלה בצילינדר, בשלב הראשון היא עושה תנועה מטה היא מגדילה את החלל ויוצרת יניקה של גז / אוויר שמגיע מסעפת היניקה ועובר דרך שסתום היניקה, בשלב הבא הבוכנה עולה במעלה הצילינדר מקטינה את הנפח שנוצר ביניקה ועל ידי כך דוחסת / מעלה את לחץ הגז, בזמן הדחיסה שסתום היניקה נאטם  ובסיומה שסתום הפלטה נפתח והגז עוברה הלאה למיכל אגירה / לדרגה הבאה. מדחסי הבוכנה יכולים להגיע עם דרגת דחיסה אחת או יותר (עד ארבע), כאשר עושים שימוש  בריבוי דרגות דחיסה על מנת לשפר יעילות או על מנת להגיע ללחץ גבוה יותר.  

 

הפתרונות שלנו

חברת מחוללים מציעה ללקוחותיה פתרונות להגברת לחץ גז / אוויר, פתרונות לאוויר נשימתי ועוד המתאימים לאפליקציות תעשייתיות / רפואיות / בטחוניות ועוד.

 

בוסטר (מגבר לחץ)

בוסטר יונק את הגז שלו ממיכל אגירה ולא מהאטמוספירה, הבוסטרים של חברת מחוללים מתאימים להגברת לחץ של מגוון גזים (כולל אוויר) ומתאימים לאפליקציות תעשייתיות ורפואיות, הבוסטרים מסוגלים להעלות את הלחץ עד ל- 1000 באר.

 

מדחס לחץ גבוה

מדחסי לחץ גבוה יונקים אוויר מהאטמוספירה ומעלים את הלחץ, מדחסי הלחץ הגבוה של חברתינו מיועדים לשלל אפליקציות ומסוגלים לספק לחץ עבודה עד 450 באר.

 

מדחסי אוויר נשימתי

המדחסים לאוויר נשימתי של חברת מחוללים עומדים בכל התקנים והדרישות הרפואיות, על מנת לספק פתרון של אוויר נשימתי לבתי חולים ואפליקציות נוספות אשר עושות שימוש באוויר נשימתי. מדחסי האוויר הנשימתי כמו מדחסי הלחץ הגבוה מסוגלים לספק לחץ עבודה עד 450 באר.