מדחסי לחץ גבוה / אוויר נשימתי

חברת מחוללים בע"מ משווקת מדחסי לחץ גבוה ואוויר נשימתי, משומנים ונטולי שמן המתאימים לאפליקציות תעשייתיות שונות ואפליקציות רפואיות שונות. מדחסי הלחץ הגבוה להבדיל מבוסטרים (מגברי לחץ) יונקים אוויר מהחלל בו הם נמצאים ולא מוזנים ע"י מערכת נוספת, תפקידם הוא לייצר לחץ ע"י דחיסת האוויר שסובב אותם. ישנם דגמים בעלי מערכות סינון מיוחדות על מנת לקבל אוויר נשימתי, ומערכות פשוטות יותר אשר מספקות אוויר בלחץ גבוה למטרות תעשייתיות שונות.

חברת מחוללים משווקת מגוון של מדחסים לחץ גבוה ונשימתיים, החל ממדחסים חשמליים דרך מדחסים המונעים במנועי בנזין/דיזל, מדחסים המיועדים לקרקע ודגמים המעוצבים לעבוד בים.

המדחסים הנ"ל מתאימים למגוון רחב של אפליקציות, לדוגמה: מדחס לחץ גבוה נשימתי משמש למילוי גלילים של אוויר לצלילה, ניתן להוסיף רכיב (מערבל) אשר מעשיר את האוויר (נייטרוקס) בחמצן עבור צלילה למעמקים. מדחסי לחץ גבוה יכולים כמו כן לטובת בחינה ובקרה של ציוד כזה או אחר, או כל אפליקציה תעשייתית אשר דורשת לחצים גבוהים.

 

מפרט מדחסי לחץ גבוה / אוויר נשימתי

ספיקה 160 - 680 מק"ש (m3/h) | 9.6 - 41 ליטר לדקה (L/min)
לחץ עבודה עד 450 באר
הספק מנוע 3HP - 20HP | 4Kw - 15Kw
סוגי מנועים חשמלי / בנזין / דיזל
דרגות דחיסה 2 / 3 / 4

*חשוב לציין כי על מנת להימנע מסיבוכים וקשיים, אפיון והתאמה של בוסטר או מערכת לחץ גבוה לפי דרישה  צריכה להיעשות על ידי איש מקצוע תוך שקלול כלל הפרמטרים הדרושים והתאמתם לגופו של פרויקט. למידע נוסף או ייעוץ   ראשוני חינם נשמח לעמוד לרשותכם.