מערכות אוויר דחוס

מערכות ייצור הגזים של חברת מחוללים, עושות שימוש במוצרים באיכותיים ביותר על מנת לספק ללקוחות איכות, יעילות ואמינות ללא פשרות. וכמו בכל הרכיבים גם במערכות האוויר הדחוס חברתינו אינה מתפשרת ועושה שימוש במערכות האוויר של חברת האם אל-אב מדחסים בע"מ, מערכות האוויר של אל-אב מדחסים מהמובילות בתחום האוויר הדחוס. מערכות האוויר הדחוס מבוססות מדחסים בורגיים מהירות משתנה בעלי מנועי מגנט קבוע והנעה ישירה מלאה. השימוש במערכות האוויר של אל-אב מאפשרת לנו לשמור על עלות נמוכה של ייצור אוויר דחוס, אשר מהווה מרכיב מרכזי מסך העלויות של ייצור הגזים השונים. מערכות האוויר הדחוס של אל-אב מדחסים בע"מ מספקות פתרון מקיף לכל הדרישות השונות בין לחץ, כמות ואיכות האוויר. אל-אב מדחסים בע"מ אשר הוקמה בשנת 1985 הפכה בעשור האחרון ליצרנית המובילה בישראל בתחום האוויר הדחוס ובכלל לאחת מהחברות המובילות בתחום בישראל.

חברת מחוללים בע"מ עושה שימוש במערכות האוויר של אל-אב מדחסים בע"מ, מערכות האוויר עושות שימוש במדחסים מוזרקי שמן ומדחסים נטולי שמן בעת הצורך, המדחסים מוזרקי השמן הם מדחסים בורגיים משנה מהירות בעלי מנוע מגנט קבוע והנעה ישירה מלאה ללא עיבוד כוח. המדחסים בעלי בקרה מתקדמת פשוטה ונוחה לתפעול, בעלת תקשורת לשליטה וקבלת מידע והתראות בזמן אמת. מדחסים אלו מגיעים גם בצורה של שתי דרגות, שהם פורצי דרך מבחינת יעילות בתחום מדחסי האוויר. המדחסים נטולי השמן של אל-אב מדחסים מתבססים על טכנולוגיית סקרול, מדחסי הסקרול של אל-אב מדחסים קיימים גם בהנעה עם וסת תדר (אינוורטר) על מנת לשפר יעילות, טכנולוגיית הסקרול נחשבת אמינה ובעלת יעילות גבוהה למדחסים נטולי שמן עד 60 כ"ס. כמו כן מערכות האוויר עושות שימוש במייבשי אוויר (קירור / ספיחה) על מנת לתחזק נקודת טל בין 3oC  ל -70oC ולשמור על אוויר יבש, בנוסף על מייבשי האוויר על מנת לשמור על ניקיון האוויר אנו עושים שימוש במסנני קו מיקרונים עד לרמה של 0.003 מיקרון, ומסננים אנטי בקטריאליים בעת הצורך. בנוסף ישנם מנקזי מים במספר דגמים, מפרידים מים שמן אקולוגיים ועוד.

למידע נוסף בדבר מערכות אוויר 20210614141905.056.png

 

מפרט טכני

 

ספיקה

0.5 - 35.5 מטר קוב דקה (m3/min) (למדחס בודד)

לחץ עבודה

5 - 15 באר

הספק מנוע

4 - 160Kw (למדחס בודד)

טמרטורת סביבה

0 - 55oC

 

 

 

מדחסים בורגיים נטולי שמן

חברת מחוללים בע"מ עושה שימוש ומשווקת מדחסים בורגיים נטולי שמן, תוצרת היטאצ'י יפן מדחסים מהמובילים בתחום נטולי השמן. מדחסים אלו עושים שימוש בטכנולוגיות מתקדמות וציפויים ייחודיים ללא PTFE (בעלי פטנט רשום).

המדחסים בעלי גישה מהירה ונוחה לטיפולים, בקרה מתקדמת בעלת מסך צבעוני שמציג את כל המידע בזמן אמת, יכולת תקשורת ב MODBUS, ניתן לייצא את נתוני העבודה של המדחס לכונן USB, קישוריות Bluetooth ועוד. בדגמי 75Kw ומעלה מנוע חשמלי DCBL, וסת תדר (אינוורטר) יחידת דחיסה 2 דרגות עם ברגים שעשויים נירוסטה. ישנם עוד מספר רב של פטנטים ותכונות למדחסים אלו.

למידע נוסף בדבר מדחסים בורגיים נטולי שמן צרו קשר.

 

 

מפרט טכני

 

ספיקה 3.2 - 40.5 מטר קוב דקה (m3/min) (למדחס בודד)
לחץ עבודה 7 - 10 באר
הספק מנוע  22 - 240Kw (למדחס בודד)
טמפרטורת סביבה 0 - 50oC