בוסטרים (מגברי לחץ)

הבוסטרים (מגברי לחץ) של חברת מחוללים, מהווים חלק מהותי ובלתי נפרד ממערכות קומפלט למילוי סוללות או גלילים בודדים בלחץ גבוה. מערכות אלו פורצות דרך ומנגישות עבור אותם הלקוחות של חברות הגזים, שצורכים גז בסוללות או גלילים את הטכנולוגיה לייצר לעצמם את הגז ולאגור אותו בסוללות או גלילים בלחץ גבוה עד 350 באר.

חברתנו משווקת בוסטרים כמכשיר בודד או כמו הנ"ל כחלק ממערכות קומפלט, הבוסטרים של חברתנו מיוצרים באיכות חומרים מהגבוהות שניתן למצוא בתחום, איכות הרכבה ובקרה ללא פשרות. על מנת לספק ללקוחותינו מוצר פשוט להתקנה והפעלה, בעל עמידות ואמינות לאורך שנים, הבוסטרים בנויים לעבודה מאומצת סביב השעון.

מחוללים בע"מ משווקת בוסטרים משומנים ובוסטרים נטולי שמן לשלל אפליקציות רפואיות ותעשייתיות, כמו לדוגמה: בוסטרים לחמצן (O2) המיועדים להגברת לחץ החמצן ואגירתו בגלילים לשימוש אישי (טיפול בחמצן), כמו כן בוסטרים לחנקן (N2) המיועדים להגברת לחץ החנקן ואגירתו בסוללות או גלילים בודדים לחיתוך בלייזר. בנוסף קיימים בוסטרים לאוויר דחוס ברמות ניקיון שונות, בוסטרים לגזים כגון: חנקן (N2), חמצן (O2) מימן (H2), הליום (He), פחמן דו-חמצני (Co2), ארגון (Ar) וגז טבעי.

 

מפרט טכני 

ספיקה

140 - 850 מק"ש (m3/h) | 8.4 - 51 ליטר (l/min)

לחץ יניקה

2 - 11 באר

לחץ עבודה

עד 450 באר

הספק מנוע

5.5 - 11Kw

דרגות דחיסה

2 / 3 / 4

 

*חשוב לציין כי על מנת להימנע מסיבוכים וקשיים, אפיון והתאמה של בוסטר או מערכת לחץ גבוה לפי דרישה  צריכה להיעשות על ידי איש מקצוע תוך שקלול כלל הפרמטרים הדרושים והתאמתם לגופו של פרויקט. למידע נוסף או ייעוץ   ראשוני חינם נשמח לעמוד לרשותכם.